Centrala telefoniczna Grandstream UCM6302
Centrala IP PBX VoIP
Grandstream UCM6301
Zunifikowane biznesowe rozwiązanie komunikacyjne
► Centrala UCM6301 oferuje gotowe rozwiązanie do komunikacji i współpracy w organizacji.
► Pozwala zarządzać całą komunikacją biznesową w jednej scentralizowanej sieci: połączenia głosowe, wideo, kamery CCTV, konferencje internetowe, dane, analizy, domofony i systemy powiadomień.
Wydajna centrala IP PBX
► Centrale UCM6301 obsługuje do 500 użytkowników i ma wbudowane rozwiązanie do spotkań internetowych i wideokonferencji, które umożliwia pracownikom łączenie się z komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego, urządzeń z serii GVC i telefonów IP.
► Dzięki funkcji RemoteConnect możemy zestawiać bezpieczne połączenia zdalne, lub zarządzać centralą w chmurze GDMS.
► Punkt API umożliwia łączenie centrali z innymi platformami jak np. SalesForce
Funkcjonalne urządzenie
► Obsługuje do 500 użytkowników i do 75 jednoczesnych połączeń
► Provisioning i Zero Configuration punktów końcowych SIP Grandstream
► Wbudowana platforma do obsługi konferencji i spotkań dla komputerów stacjonarnych, urządzeń mobilnych i SIP
► Softphone Wave dla urządzeń Android, iOS, przeglądarek Chrome i Firefox
► Punkt API do integracji z rozwiązaniami innych firm, w tym platformy CRM i PMS
► Zaawansowana ochrona z funkcją bezpiecznego rozruchu, unikalnym certyfikatem i losowym domyślnym hasłem w celu ochrony połączeń i kont
► Trzy porty sieciowe RJ45 Gigabit z automatycznym wykrywaniem ze zintegrowanym PoE+ i obsługą routera NAT
► Zautomatyzowana usługa przechodzenia przez firewall NAT ułatwia bezpieczne połączenia zdalne
► Obsługuje pełno pasmowy kodek głosowy Opus i kodeki wideo H.264 / H.263 / H.263 + / H.265 / VP8, odporność na jitter do 50% utraty pakietów
► Kompatybilny z chmurą GDMS do zdalnego zarządzania i monitorowania
► Oprogramowanie oparte na Asterisk w wersji 16